Moet ik, als een docent mijn tweets wil zien die laten zien. Of mag ik dat weigeren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Dat is toch prive? Zolang je niet twittert onder lestijd, heeft die docent er niks mee te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kimath: Ik denk dat hem daar juist de kneep zit, ik denk dat de docent wil controleren of ze niet tijdens de les aan het twitteren is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs dan heeft hij het recht niet

Het beste antwoord

denk wel dat je dat mag weigeren tenminste als je dit niet via de school pc doet dus niet laten lezen je geeft toch ook geen inzage in je bv msn of hyves aan je leeraar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als jij tijdens de les zit te twitteren dan stel je de verkeerde vraag. Hij mag misschien jouw tweets niet zien maar het is ook onbeschoft om tijdens de les te twitteren. Ik weet natuurlijk niet of het zo is