Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je allemaal kopen op de zwarte markt in Beverwijk?

Hallo iedereen!
Ik ben nog nooit in mn hele leven op de zwart markt in beverwijk geweest! Nou vond ik het wel een keertje tijd om er heen te gaan aankomend weekend. Maar wat verkopen ze er allemaal? Ik ben al een tijd opzoek naar hairextensions of leuke kleding? Verkopen ze die daar ook? Ik hoor het wel!

Groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inderdaad het is erg leuk en ze verkopen echt alles je kan het zo gek niet bedenken als je niet van HEEL erg druk houdt is zaterdag beter om te gaan en neem genoeg geld mee de rij bij de pin is vaak abnormaal lang je kan dan zomaar 30 minuten in de rij staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze verkopen daar echt van alles... Van kleding tot telefoons... van scheermesjes tot vishengels...!!! Ik zou zeggen... Veel plezier (is echt leuk!!!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen ga kijken ik ben er namelijk vorige week heen geweest het is echt een vet leuk stadje groetjes romy
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding