Hoeveel omzet levert een nieuwe PS3 game op voor de gameproducent?

In de winkel betaal je 60-70€ op internet 30-40 maar hoeveel krijgt de ontwikkelaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

De game kost als het bv 50. Kost is de game alleen 40 maar hij is duurder doordat de winkel waar je koopt ook geld uitbesteed aan het bezorgen want de game komt vaak uit bv japan dan moeten ze het bestellen uit Japan en krijgen ze het binnen dan gaan ze het in de schappen zetten als je het op internet koopt lijkt goedkoper maar kijk naar de verzend kosten kost meestal ook rond de 5 euro soms duurder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En internetwinkels hebben die spellen toevallg liggen ofzo?