Welke beroemde mensen zijn deel van een tweeling, die bestaat uit een meisje en een jongen?

N.B.: Het kan dus zijn dat maar één persoon van de tweeling beroemd is (geworden).

Voorbeeld: Margarita Levieva: http://nl.wikipedia.org/wiki/Margarita_Levieva

Ander voorbeeld: Kofi Annan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kofi_Annan

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Alanis Morissette
Billy Dee Williams
Justin Timberlake
Kiefer Sutherland
Scarlett Johansson
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord. Leuke informatie! Ik ontdekte het net vóór ik je antwoord zag, van Kiefer Sutherland. Wist je trouwens dat Donald Duck ook een tweelingzus had (Dumbella Duck, geboren op 13 maart 1934)? Sorry, het niveau daalt weer wat, maar dat mag toch wel, soms?
AWM
14 jaar geleden
Ja, natuurlijk, dat heeft Willy Wortel me wel eens verteld. Maar ze is niet de meest snuggere van de familie :)
http://www.geocities.com/kamen_w0ng/dd_dumbella.JPG

Andere antwoorden (3)

kiefer sutherland en rachel
scarlet johansson met broer hunter
justin timberlake had een tweelingzus katherine
alanis morisette tweelingbroer wade
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Donny en Marie Osmond
( is echt uit mijn tijd!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beroemde tweelingen uit koninklijke families:

Prinses Sofia en prins Umberto van Bulgarije (1999).

Jaime Bernardo prins de Bourbon de Parme, hertog van San Jaime, graaf van Bardi en zijn tweelingzus Margarita Maria Beatriz prinses de Bourbon de Parme, gravin van Colorno (1972).

Jean Felix Marie Guillaume, prins van Luxemburg, prins van Bourbon-Parma en zijn tweelingzus Margaretha Antonia Marie Félicité, prinses van Luxemburg, prinses van Liechtenstein, prinses van Bourbon-Parm (1957).

Toegevoegd na 5 minuten:
(RJ)