Kent iemand de sekte genaamd avatar ( dus geen blauwe wezens uit een film)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Het is volgens mij niet echt een sekte, maar een zweverig gezelschap dat cursussen aanbiedt waarin je jezelf beter kunt leren kennen (en die een hoop geld kosten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is volgens mij ook geen echte sekte maar een zweverige opleiding die je dichter tot jezelf zou laten komen. Het heeft wel een paar sekteachtige elementen, zoals intieme lichamelijke contacten en de opleiding tot een zgn. Wizzard.