iPod touch hangt na jailbreaken

Ik heb een iPod touch 2g, maar na het jailbreaken hangt hij erg, en is hij een stuk langzamer geworden.
Is hier iets aan te doen? Of gewoon resetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Amadea
13 jaar geleden
Had je de eerdere vragen over jailbreaken op deze site maar moeten lezen. Eigen schuld.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is verder geen probleem, ik herstel mijn ipod en dan is het weer goed. was alleen benieuwd of ik het toch weg kon krijgen. In ieder geval bedankt voor je helpende antwoord hè!

Antwoorden (2)

Je moet de iPod dan gewoon resetten, dan is de hele jailbreak verwijderd van de ipod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de multitask functie gebruikt, die normaal niet kan op een 8gb ipod, gaat je ipod langzamer werken omdat hij dat niet aankan. Daarom is multitask er ook alleen voor minimaal 32gb. Of misschien heb je te veel apps gedownload, dat maakt je ipod ook langzamer. Anders kan je hem gewoon resetten