Wat helpt tegen keelontsteking?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Amadea
13 jaar geleden
Advies vragen aan je huisarts!

Antwoorden (4)

Thee met een schep honing, dat werkt verzachtend

Warme sjaal om je nek, voelt heerlijk

paracetamol om koorts te onderdrukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antibiotica?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook een lepel zonnebloem
Olie dooslikken wel vies maar het maakt je keel wel wat soepeler. Bijna het zelfde effect als honing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had laatst last van erge keelpijn. Heb even wat wondermiddeltjes uitgeprobeerd. Thee met honing werkt verzachtend. Voor mij hielp dit het beste: een warm glas water met zout erin en dan goed gorgelen. Binnen enkele uren was mijn keelpijn een heel stuk verminderd. Kon natuurlijk ook door de thee komen, maar ik houd het op het warme water met zout.