Wat kan ik doen om een geodkope zaal te huren voor een trouwfeest?

Ik heb de beste vriendin van de wereld. We gaan binnenkort trouwen maar heb geen genoeg geld voor een goeie zaal. Zij gaf van te voren al aan dat ze niet in en gymzaal wilt trouwen. En ik kan Bijna voor gratis een gymzaal huren. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (6)

Een gymzaal nemen en mooi niet al te duur stof (goud, zilver, iets anders wat een luxe uitstraling heeft) halen op bv de markt of een stofwinkel. Als je dat mooi ophangt aan de muren en zelfs plafond met paar mooie lampjes voor de sfeer (kan je evt huren) en tafels en stoelen, etc. Als de zaal gratis zou zijn weet ik zeker dat je die voor 1000 euro zelf heel mooi kan aankleden. Dat zou je overigens ook met een grote party tent kunnen doen als je plaats in bv een tuin hebt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn getrouwd compleet met feest voor eur 1500. Het kan dus wel. Als je meer info wilt stuur maar pb. Over je zaal. Ga naar een cafe eigenaar, spreek je budget af en je krijgt het gebruik van het cafe gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sja, die huwelijksdag is van jullie allebei dus jullie moeten samen iets vinden wat jullie allebei mooi vinden. Het is natuurlijk mooi meegenomen en je zou dit alsnog met haar kunnen bespreken en ook het budget is belangrijk en vooral het feit dat zij moet begrijpen dat een gewone feestzaal elders niet in het budget ligt. Net als hierboven beschreven zou je natuurlijk die gymzaal kunnen aanbieden als jouw keuze en dat zij dan de gymzaal volgens haar keuze mag inrichten dan hebben jullie allebei je bijdrage geleverd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriendin vragen
een huwelijk doe je samen
Het is bedoeld de mooiste dag van je leven te zijn
dus een gymzaal lijkt me nou niet echt een eerste keuze.
en zeker niet zonder medeweten van je vriendin.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, wat is mooiste dag, ik heb sinds m'n trouwdag gelukkig nog veel mooiere dagen beleefd!
Zitten jullie op dansles? Wij toen wel en toen mochten we gebruik maken van de dansschool (voor nop) en kregen we van hun ook nog onze bruidstaart ... Heb je ook gelijk goeie muziekinstallatie, scheelt weer een bandje huren ...
13 jaar geleden
Ben je lid van een sportvereniging? Soms kun je als lid de kantine afhuren voor een feest. Als je die een beetje leuk aankleedt, kan het er heel leuk uit gaan zien.