Dat die is opgeknapt. Slechte onderdelen eruit en goede(of minder slechte) onderdelen erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is tweedehands, maar weer opgeknapt, schoongemaakt en eventueel gerepareerd zodat het weer nieuw lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mobiel dat is gerepareerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak zijn het apparaten die een defect hebben gehad en ter reparatie zijn opgestuurd. De vorige eigenaar heeft een nieuw exemplaar gekregen en de 'oude' wordt 'gereviseerd' zodat deze weer als nieuw verkocht kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 'nieuw' maken en evt. upgraden.