Lee overleed in het Queen Elizabeth Hospital te Hongkong. De oorzaak van zijn dood is omstreden. De officiële verklaring beschrijft het als een allergische reactie (anafylaxie) op pijnstillers - hersenoedeem - oftewel het onderdrukt raken van de hersenen door vochtophoping er rondomheen. Zijn lichaam is begraven op het Lakeview Cemetery te Seattle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De acteur en vechtsportexpert Bruce Lee overleed op 20 juli 1973 in Hong Kong aan de gevolgen van een hersengezwel.
Amadea
13 jaar geleden
Ik weet niet anders : dat hij met een gebroken rib zijn laatste film wilde afmaken .
Maar helaas heeft die gebroken rib een fitaal orgaan doorboord .