Gemiddelde kleedgeld, zie beschrijving

Wat is de gemiddelde kleedgeld met zakgeld enal inbegrepen voor een meisje van 15 jaar??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik ben een meisje van 15, ik krijg 100 euro per maand. Dat is volgens mij best veel, maar ik moet er echt alles van betalen, ook jas en schoenen enz. Het ligt eraan hoeveel je zelf moet betalen denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in mijn tijd was het 100 gulden, aangezien alles duurder is geworden zou ik tussen de 75 en 100 euro zeggen, maar dat ligt ook aan hoe breed je ouders het hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 12 maar heb nog nooit kleedgeld gehad. Ik krijg het meestal. Maar ik zou zeggen 60,00 per maand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tien ik 15 was (jongen) kreeg ik 50 euro zakgeld per maand en kon uk ermee doen wat ik wilde, wij waren wel met 4 kinderen waarvan 2 ouder en destijds waren wij een modaal gezin... Wij op onze 15de moesten een bijbaantje doen zoals krantenwijk om aan extra te komen, daaruit heb ik veel geleerd en zeker wat geld echt waard is en wat je ervoor niet doen! Daarom leef ik nu (29) veel beter dan dat ik toen alles had gekregen... Ik heb een zusje van 12 die altijd verwend is geworden, ze krijgt nu al 200 euro per maand en ze snapt er echt helemaal niets van... Ze denkt echt dat ze geld uit de muur krijgt zonder iets te moeten doen... Dus ja, wat is normaal...