Ik wil later graag iets met Spaans doen, maar wat zou ik er allemaal mee kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (5)

je kan worden:
- docent voor Spaans
- gids in Spanje
- werken in Spanje

en voor werken in Spanje zijn er natuurlijk heel veel beroepen om uit te kiezen... dan heb je ook Spaans nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of tolk of je kan boeken gaan vertalen of op de Spaanse ambassade gaan werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op vakantie is het erg handig.
In veel landen in Zuid-Amerika spreken ze Spaans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er spreken meer mensen spaans op de wereld dan engels dus het is een hele belangrijke taal.

Volgens mij hangt het sterk af van je voorkeur wat je ermee kunt doen.

Tolk, leraar en reisleider zijn natuurlijk voor de hand liggend maar je kunt ook naar Zuid-amerika afreizen en daar een project voor arme mensen beginnen.

Ik zou zelf wel iets zien in een lobby op scholen om vaker spaans in het pakket op te nemen.

boeken vertalen is ook nog een optie

bij een groot bedrijf met belangen in spanje of zuid-amerika de communicatie doen
13 jaar geleden
- vertaler
- gids
- tolk
- leraar
- animator in Spanje
- vakantie werk in Spanje