Kan ik het vertrouwen?

Ik heb een hele leuke tas gezien op het internet.
Het is een Amerikaanse site en ik ken niemand die ook van deze site gebruik maakt.
Nu vraag ik me af hoe ik erachter kan komen of deze site betrouwbaar is.
De prijzen Zijn aardig laaag, vandaar mijn twijfel.

Dus, iemand ervaringen met kickshopping.com?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ja is betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Want? Makkelijk antwoord zo.
je kunt misschien op bepaalde forums kijken of mensen praten over deze site..heb ik ook gedaan toen ik iets voor mijn nagels wilde bestellen andere mensen hadden het toen ook over die site en zo kwam ik er ahter dat ie betrouwbaar was, en stel jouwe is betrouwbaar noet je wel rekening houden met de verzendkosten en hoe lang het pakket onderweg is..niet dat je denk dat het helemaal niet meer aankomt :)

Succeees!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een site gevonden waar iemand klaagt opgelicht te zijn, maar ik kan natuurlijk hier vandaan niet beoordelen hoe dat verhaal in elkaar steekt. Zoek anders zelf nog eens op de naam plus 'fraud' of plus 'review' of dat soort woorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even snel een kijkje genomen op de website en Chanel tassen die voor 150 dollar en Rolex horloges die voor 70 dollar de deur uit gaan, kan niet kloppen. Ofwel: het is nep..
Tenzij je dat niks uitmaakt (en ze het ook eerlijk toegeven), is er natuurlijk geen probleem..
Maar goed, dat is je vraag niet!

Ik zou je adviseren om te kijken of de website een of andere waarborg heeft en wat de betalingswijze is e.d. Daar kun je vaak al een hoop wijzer uit worden! Succes!