Ik wil graag een afbeelding met vuur aan de zijkanten en in het midden rood waar vind ik deze?

Ik ben bezig met een poster te maken voor een rockfestival. Ik wil als achtergrond graag rood met aan de boven- zij en onderkant vuur. Ik kan deze afbeelding alleen nergens vinden, ik denk niet dat als ik de afbeelding zelf maak het mooi word.. Heeft iemand z'on afbeelding of weet iemand waar ik hem vandaan kan plukken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

ik heb er 3 voor je, 2 zijn (helaas) harten en de derde is niet rood van binnen maar mogelijk kun je daar iets aan aanpassen, hopelijk krijg ik ze hierin, vind je het iets laat het weten dan leg ik uit hoe ik eraan kwam
ps ik kan er blijkbaar niet meer dan 2 invoegen maar de 3de is ook zo iets
Plaatje bij antwoord