Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tweede keer gezakt voor rij examen moet ik naar een andere rijschool gaan?

Hallo, ik ben vanmorgen gezakt voor de 2e keer voor mijn rij examen. Voor beide examens had ik geen ingreep en ging alles goed. Er werd mij gezegd op het eind dat ik een fietser voor moest laten gaan terwijl die nog ver weg was. Mijn instructeur komt ook niet voor mij op. Ik rij voor de rest goed, kijk goed in mijn spiegels. Is het beter om over te stappen naar een andere rijschool?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor van iedereen die tegenwoordig afrijdt dat ze zakken en pas de 3de x slagen. Hoedt niet aan jou te liggen dus andere examinator zoeken en dan haal je hem. Suc6!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zou het doen ja. Als de instructeur er als een doedelzak bijzit, zegt dat iets van hem. Probeer een overstap. Jouw goed recht. En jouw geld....
Houdt moed. Gaat lukken de volgende keer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon goed je best doen en veilig rijden, zolang je je aan ALLE regels houd kun je niet zakken. Mijn imtstructeur was niet bij mn examen en had grootste kzak van cbr toch geslaagd. Negeer je zenuwen en ga gewoon lekker rijdrn alsof je aan het lessen ben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag eens het slagings percentage van jouw rijschool(instucteur)die kunnen flink verschillen bij goede instrukteurs kan dit tot wel 70%slagen zijn maar er ziten erbij die veel minder hebben dan heb je de statestieken al mee.Er zijn helaas rijscholen die meer aanzichzelf dan aan hun klanten denken.Of die van jou ook zo is kan ik hier vandaan niet zeggen,Maar als jij je niet goed voelt bij je rijschool/instructeur zou je er zeker niet moeten blijven vind ik.mischien is het een goed idee om eens in je kennissen kring rond te vragen over hun ervaringen bij rijscholen zo kun je als je besluit over te stappen al een kleine indicatie hebben over je instructeur en de rijschool.gekoppel aan een hoog slagings percentage zou je jezelf de 3e keer een hoge kans geven om op een bevredigende manier je rijbewijs te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe het zit tegenwoordig maar je kan (of toen staatsexamen doen)stuk makkelijker en examinitor zijn relaxer.

Veel succes
Adriaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding