Wie weet hoe je de nieuwe levels van angry birds moet halen? Ik heb wel al dat speciale Golden ei maar als ik hem haal komen de levels niet erbij

Wie kan mij helpen ( angry birds op ipod)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ik weet wel dat je op Youtube een walktrough kan vinden van alle levels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek naar walkthrou op google kom je vast wel een site tegen met een uitleg of een filmpje waatscheinlijk wel engels als het een uileg is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via onderstaande link worden alle levels uitgelegd en voor gedaan via filmpjes.
Success verzekerd.