Goed boek, iPod/iPhone.

Slapen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doodle jump downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd een dagboek bij op je iPod of iPad wat je allemaal ziet en hor je je voelt dan kun je het later terug lezen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te saai
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saai? Ik vind het wel een goed idee eigenlijk!
Muziek, vrienden/mensen waar je lol mee kan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
E-reader, Android phone, een leuke reisgenoot, genoeg proviand, fledje wodka, turkse worst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb helaas niet zulke goede herinneringen aan Vodka, heel vaak bad van gegaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een bad is er vast niet in de bus, dus geen vodka nee. de turkse worst is een heel goed idee. De lucht is voldoende om mensen aan te trekken, dan wel af te stoten, wat je wil.
Trainingsbroek aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slapenslapenslapen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deken en kussen mee en een goed boek (of een computerspelletje) en gewoon denken: ik ga niet zitten wiebelen en draaien, ik zit dit gewoon uit!

iets te eten en drinken maar zorg dat je niet misselijk wordt.

als het overnacht is: gewoon ogen dicht en achterover leunen, geweldig slapen doe je niet maar uiteindelijk dommel je in

Denk maar aan waar je naar toe gaat, dat is vast leuk
13 jaar geleden
ik heb er een hoop gemaakt vroeger.
1ga niet vlak bij de wc zitten die word erg smerig tijdens de reis omdat de heren denken wel te kunnen piesen als de bus rijd ik heb reizen gemaakt waarin je de wc eigenlijk alleen nog maar met rubber laarzen in kon(overdreven;-)
2 zorg dat je wat gekookte eitjes bij je hebt die constiperen zodat je ie 16 uur makkelijk zonder te hoeven poepen door komt.
3alcahol met name bier tijdens de rijs beter laten want als je vaak moet piesen is dat lastig.
4 probeer voor de bus komt al te kijken wat voor mensen er nog meer instappen zo kun je proberen bij wat gelijk gestemden te gaan zitten dan heb je mischien nog wat te praten onderweg.
5 organiser je baggage voor in de bus handig want het word snel een zooitje een ouderwetse linnen schouder tasje is erg handig over de leuning van de stoel voor je
6 eten goed verpakken
7kleine halve liter flesjes water mee
8zorg voor wat te lezen en ander tijds verdrijf
9lichte goed zittende luchtige kleding aan geen strakke schoenen aan
10 ga uitgerust op pad
Prettige reis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, maar als je een makkelijke slaper bent ga je juist liever niet uitgerust op pad. zorg dat je flink moet bent als je instapt, dan kun je namelijk in de bus zo lang mogelijk slapen en dan gaat de reis veel sneller!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ niet veel meer aan toe te voegen behalve misschien een pakje kaarten, voor als je je echt verveelt tijdens de reis, dan kan je daar altijd nog wat op bedenken.
Heeeeel veeel tijdschiften, maar als je niet kan lezen in de bus kan je ook heel veel spelletjes downloaden op je ipod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPad met leuke apps/goede boeken meenemen, veel plezier gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem mij maar saai, maar ik kan echt uuuuren genieten van het uitzicht in de bus...
Meestal val ik dan ook inslaap...

En als je actief ben, met veel vrienden in een bus zit dan ga je gewoon praten, lachen, lol maken, ouwehoeren, muziek luisteren enz...

Het is maar waar jij zelf in voor bent!
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het uitzicht in de bus ben je na een uur of twee wel beu denk ik, en het uitzicht uit het raam heb je alleen zo lang het licht is. Geen wonder dat je in slaap valt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja oké ... Maar ik zei ook niet voor niets noem mij maar saai... ik heb een keer 8uur lang naar buiten gekeken.. En slapen onderweg vind ik ook juist fijn, want dan gaat de tijd al helemaal snel voorbij.
bij de stops even joggen of wandelend de omgeving verkennen. dat zorgde altijd dat ik tamelijk goed de lange zit doorstond. af en toe even opstaan, de benen strekken wil ook wel helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vriendin meenemen, heb je die niet opblaasschaap kopen :P

psp, ds, android toestel of portable dvd speler (kan denk ik alleen als er stroom aanwezig is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik 20 uur met de bus moest reizen had ik mijn nintendo DSi meegenomen en als je dat zat word kan je zoals hierboven al genoemd is een boek lezen, tijdschriften lezen enz enz. Maar je kan bijvoorbeeld ook scoobydoo touwtjes maken...

Sucsess!!