Waar zijn vakantiebaantjes te vinden in omgeving den haag ??

Ik ben 15 en wil in de vakantie werken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

je kunt het eens bij duinrell proberen ze hebben goeie site met vacatures en onine soliciteren kan er ook vrij makkelijk
veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik wil het liefst niet iets doen zoals bij een attractie zitten, lijkt me n beetje saai
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja dan zou ik eens op scheveningen proberen bij een strand tent oid
Waarschijnlijk kun je in Scheveningen ook wel aan de slag, langs te boulevard zitten talloze eetcafeetjes waar het zomers erg druk is. Zou daar eens lang gaan om te vragen!