Als er een vraag aan mij word gevraagt of iemand zegt wat beschamend krijg ik heel snel een kleur! (word knalrood) weet iemand wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Heb ik zelf ook, en ik weet het het is heel vervelend. Wat ik altijd probeer is rustig blijven, en proberen niet rood te worden maar dat vind ik heel moeilijk ik denk dat je je niet druk moet maken en dat het dan wat weg gaat, maar dat moet ik zelf ook nog proberen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het ook,en het is iets waar je nooit helemaal vanaf komt
probeer eerlijk en zelfverzekerd te zijn,waardoor er zo minimaal mogelijk situaties ontstaan waardoor je gaat blozen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is moeilijk tot niet te voorkomen en helaas ook bijna niet te genezen! Zelfvertrouwen kweken kan je helpen en ook gedragtherapie! Vooral leren je niet te schamen helpt wel! Succes!