Ik gisteren nacht een hele fles bacardi opgedronken met cola heb ook gekotst maar ik ben vroeg wakker ben missenlijk. Hoe kom ik er van af?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heel veel waterdrinken en rust nemen

Vinger in je keel! Even k*t maar daarna voel je je stukken beter :)

En de volgende keer eerst even nadenken wat je doet. Aan je vraag te merken ben je nog geen 21, dus tast dit behoorlijk je hersens aan.

met veel berouw in je bed liggen.. drink wat cola (cafeine en vocht) als je het binnenhoudt. als je later op de dag wat kan eten: probeer een gebakken eitje. houd het teiltje vandaag voor de zekerheid maar bij de hand...

Frisse lucht doet vaak wonderen. Hoe moeilijk het ook is, om met een flinke kater naar buiten te gaan, het helpt echt. Ga een bijvoorbeeld even een stukje wandelen. Daarna veel drinken en als het lukt ook eten. Kan zijn dat je direct weer moet kotsen, zodra je iets in je maag krijgt. Is helemaal niet verkeerd. Daarna gewoon even opnieuw proberen, om iets in je maag te krijgen. Op die manier heb je ook minder last van maagzuur en gal.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100