Hoe kan ik stoppen met wallie cards kopen?

Ik doe al een tijd habbo hotel, en daar koop ik ook wallie cards voor. Ik wil er graag mee stoppen, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Deed ik ook alleentotaal 20 euro aan kwijt geraakt..
Denk; het zijn maar pixels op een beeldscherm waar je gewoon echt geld aan uitgeeft! Waar je ook hartsikke leuke andere dingen van kunt kopen!
Ga anders op noob hotel of sunnieday daar krijg je gratis cr en kun je dus zoveel kopen als je wil zonder je echt geld op te maken!!

Want het is ZONDE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet naar de winkels gaan waar je walle cards kan
Kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa, dit probleem had ik dus ook 2 jaar terug... Kon niet stoppen met al mn zakgeld uittegeven aan een dom spelletje waaraan mensen je blut maken. Denk eens na wat je met al dat geld kunt doen?! En die poppetjes zul je wel nooit ontmoetten.. enorme tijdverspilling dus! Zat er uuuuuren achter 4 jaar lang. Moest toen tijd vrij maken voor school.
Laat je aub niet omkopen door verslaafdheid.
Het is allemaal nep, en later hb je er spijt van (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal waar!
Belle met je huis tel. Kost jou geen geld haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe even normaal? Zo bezorg je de ouder/verzorgers ook nog een enorme rekening. Je brengt kinderen op slechte ideeën.
Ehh.. ga een ander spel spelen dat gratis is!
Of je kan bellen, kheb een methode gevonden dat gratis is. t stond ergens op een site, je kan dit eens proberen:

Sinds een paar maand heeft habbo een nieuw inlog systeem waarmee je gebruik kan maken door in te loggen via facebook .
Door deze update kan je op je homepage in een krokodil veranderen dat door een fout is gemaakt met het nieuw inlogsysteem facebook te uploaden . Ik zal je uitleggen hoe het moet . Het werkt 100% .
( Als je t niet gelooft , zet dan eerst 'Crikey' in je habbostatus en je ziet dat je in een krokodil verandert bent :). Dus het werkt duidelijk goed . )

1) Zet in je habbostatus: Crikey
Nu zie je dat je een krokodil bent :).

2) Bel nu naar :
0903 36359 Als je in België woont
of
0909 8686 Als je in Nederland woont
(Er word gezegd dat het 1.60euro kost maar dat geld niet met deze unieke krokocode.)

3) Geef de krokocode in '117 779 32' wanneer er naar gevraagd word .
Wacht tot het katjing geluid komt .
En wanneer je nu je je status veranderd naar: Hcred123
krijg je binnen de 15 min. je gratis credits!

(Het credit systeem kan wel soms een fout maken wanneer er meerdere habbo's deze cheat tegelijkertijd gebruiken waardoor je de credits wat later krijgt. Maar maak je geen zorgen, je hebt GEEN geld moeten betalen! Je kan het zoveel proberen als je wilt, zonder maar een euro uit te geven! Hoe denk je anders dat 2paclegend , Vinny , lucasje. -emky- enzovoort zo rijk zijn geworden!! Niemand is echt zo dom om honderden euro's uit te geven aan habbo, terwijl het gewoon gratis kan)