Er zijn beschermengelen, dat wel, maar wellicht niet zoals je denk dat ze zijn...

Een beschermengel bewaakt je script... Je levensscript...

Een mens is een chauffeur en een auto en de chauffeur wil alles meegemaakt hebben, maar dan ook alles...

Dus als de chauffeur zonder auto zit, dan moet hij een andere nemen, en dan dient hij een script in bij de schepper... Met dat script krijgt hij een auto om dat te gaan belichamen...

De beschermengel waakt over dat script...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bijgelovige mensen denken dat elk mens een eigen "engelbewaarder" of "beschermengel" toegewezen heeft gekregen om hem of haar te beschermen.
14 jaar geleden
Denkbeeldige beschermers die iemand kracht geven. Die persoon kan denken: Het gaat me lukken, ik heb een beschermer. Ik geloof niet dat ze echt bestaan, maar voor de geest van iemand kan het kracht geven.