waarom mag je maar een antwoord geven per vraag??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je dan meerdere wezenlijke antwoorden op verschillende tijdstippen??

Het beste antwoord

Omdat het een vraag- en antwoordsite is en geen forum. Soms wel jammer, dat geef ik toe, vooral als er een soort discussie ontstaat, die dan in de diverse reacties in verschillende antwoorden gevoerd wordt (wat iets lastiger te volgen is) en er is ook een beperking aan je aantal reacties per dag, maar uiteindelijk is het wel overzichtelijk. Alleen soms onvolledig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hoeveel antwoorden wil je op 1 vraag geven dan?

Je kan achteraf je antwoord nog wel bewerken en zo dus het een en ander toevoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je anders wel heel makkelijk punten kan scoren. Je krijgt dan niet alleen +1 voor het geven voor het antwoord maar ook eventueel +1 voor de beoordeling van de antwoorden et cetera. Je kan bij een reactie extra info plaatsen evenals extra info door je antwoord te bewerken met extra info. Kortom als je nog iets wilt toevoegen kan dat.

Toegevoegd op 21-06-2009 16:42:34
Even extra info in het prille begin van goeievraag kon je vaker op dezelfde vraag antwoorden. Het gevolg was dat men reacties ging geven in een ander antwoord en hier veel punten voor kregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag wel 10 antwoorden geven. De beperking is echter dat je maar één keer antwoord mag geven en dat is toch echt iets anders. Dus goed nadenken voordat je jouw antwoord(en) plaatst.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Je mag wel 10 antwoorden geven. De beperking is echter dat je maar één keer antwoord mag geven...'
??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord: Ja, dat is waar. Toegevoegd na 1 minuut: Oh nee, toch niet. Toegevoegd na 2 minuten: Eigenlijk toch wel. Zo krijg je die tien antwoorden bij één keer antwoord geven wel vol!
paulus811
14 jaar geleden
Nou mmm, binnen één antwoord op een vraag ben je vrij wat je toetert. Je kunt dus meerdere antwoorden of meningen geven op 1 vraag, maar dat wel maar 1x. Dat is wat ik bedoel.
Je kan altijd een antwoord bij geven of uibreiden (of weghalen) door op "bewerken" te drukken he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beeld je in dat iedereen een paar antwoorden geeft , dan krijg je exponentieel aan antwoorden en dus veel moelijker te beoordelen en ook verwarrend omwille van de complexiteit.Tenzij het een open vraag betreft waar interpretatie en subjectiviteit legio is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat er voor mensen met gespleten persoonlijkheden een uitzondering kan worden gemaakt. Maar voor alle andere mensen lijkt mij één mogelijkheid tot antwoord geven voldoende. Je hebt daarnaast de mogelijkheid om een toevoeging aan je antwoord te geven of op jezelf te reageren. Om nou verschillende antwoorden te geven op één vraag lijkt me niet echt handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is, is er op een vraag maar één antwoord: het beste antwoord. Omdat er zoveel verschillende antwoorden zijn is één antwoord per gebruiker ruim voldoende.