Ik ben 11 en 67 kilo en 1,67 m lang ik ben bij een psygoloog om het pesten te verhelpen maar ik moet echt afvallen ook mijn moeder zegt het vaak

Ze doet dat omdat ik dat niet wil en probeert me zo aan te moedigen maar het is niet leuk op school word ik ook gepest ik ben heel onzeker maar probeer dat niet uit te stralen (door voor de grap op ze te zitten)
Maar ik wil heel graag afvallen heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (5)

Minder ongezond eten, maar vooral het ontbijt en avondeten (en midag) niet overslaan! Verder 2 of 3 keer per week sporten. Kies een sport die jij leuk vind waar (iets als dammen is dan minder handig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Genoeg bewegen en gezond eten. Zwemmen is erg goed voor je. Succes met afvallen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet gezond en beweeg veel, probeer met je psycholoog iets te vinden om j goed te motiveren en ga je dan niet alleen op afvallen richten maar ook op wat spieren op te bouwen op die manier blijf je een stuk gemotiveerder en wat ook leuk is is dat spieren ook voor naverbranding zorgen en je dus nogmeer callorien verbrand
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjah. Gewoon door blijven eten gewoon genieten:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb met hetzelfde gezetten. Een erg belangrijke is dat je niet meer moet eten dan dat je honger hebt. Eet 3 x per dag flink en tussen door een stuk fruit of een yoghurt kwark mix met wat muesli. Maar als je zin hebt in friet. Eet dan friet. Als je jezelf dingen gaat onthouden ga je op een gegeven moment toch eten. En dan meer dan je wilt. Download eens de app caloriechecker. Je zult schrikken hoeveel calorieën je binnenwerkt. Ook met drinken bijvoorbeeld.