Hoe verwijder je alles in 1 keer van je pc

Ik wil gewoon alles eraf hebben, maar nog wel dat je hem daarna kan gebruiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Formatteren in je besturingsysteem er opnieuw opzetten is de beste optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is je hele besturingssysteem en bestanden te verwijderen, en om eersgenoemde daarna opnieuw te installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uh hoe werkt dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd formatteren. Zie www.pcleek.com voor info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trouwens wel een cd nodig waar een besturingssysteem op staat
zoals hierboven staat klopt in zekere zin.
optisch lijkt het dan alsof alles verwijderd is maar er zullen altijd restanten van datgeen wat je hebt gedaan op je harde schijf blijven staan.
als je echt zeker wilt weten dat er niets meer terug te vinden is op je harde schijf dan zul je een nieuwe harde schijf moeten kopen of een software toepassen die je schijf volgooid met zoveel andere dingen dat het te lastig zal zijn om nog dingen te kunnen achterhalen.
als je hem niet echt schoon wil hebben maar alleen optisch dan zijn de antwoorden hierboven correct.
formatteren en opnieuw het besturingsprogramma installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de schijf die je leeg wil hebben en verwijder alle mappen/bestanden die je ziet.