Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op de radio komt regelmatig een reclame voorbij dat champignons een Vleesvervanger zijn,

Ik ben vegetariër,ik ben allergisch voor de meeste noten(ook Vleesvervanger)en ik vraag me af zijn champignon 's dan voldoende ter vervanging?En welke vitamine's zijn belangrijk om binnen te krijgen als je geen vlees eet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als jou. En ik heb lang gezocht voor een vleesvervangend middel. En ben uitgekomen op ongezoet soja melk die je in allerlei smaken hebt! Dat is best lekker let wel op dat je ongezoet neemt en niet gezoet want gezoet is echt heel erg vies!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Daar had ik nog niet eens aan gedacht,maar het is wel logisch, je hebt ook Soja burgers.
Hier in de supermarkt verkopen ze sojamelk met diverse smaken(vanille/chocolade)dus dat ga ik proberen!

Andere antwoorden (1)

Je komt eiwitten tekort als je geen vlees eet, omdat ik geen vegatiër ben of ken, weet ik niet wat je goed ter vervanging kan eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding