Ik wil wat dikker worden, want ik heb namelijk ondergewicht, iemand tips?

Mijn moeder, stiefvader en broer zijn alle 3 te dik, en ik juist totaal niet. Heel raar, ik probeer altijd zoveel als ik op kan te eten maar ik ben nog steeds dun... O ja, ik sport 4 / 5 uur in de week.
Tips ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Je hebt gewoon snelle stofwisseling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer brood eten of fruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je schildklier Oke? Ik zou niet aan de vette hap gaan om aan te komen maar een diëtist zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde probleem hierr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je BMI?
Ga niet meer snoepen of snacken, daar kom je misschien wel van aan maar dat is niet zo gezond. Vergroot daarentegen je porties, meer boterhammen, aardappels, vlees etc. Vervang magere producten door volvette.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon gezond blijven eten. Het is het belangrijkst dat je lekker in je vel zit.
Na je 30ste komen die kilo's vanzelf wel 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen vette troep om je gewicht te forceren.

Maar meer kleine tussendoortjes. Roomboter op brood. Toetjes. Bananen.

Ga eens praten met een diëtiste. Krijg je uitstekende tips van. En die kijkt ook naar jouw persoontje, dus op jou afgestemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan spieren gaan kweken daar kom je ook van aan.