Kan ik van 1 keer spacecake eten gelijk verslaafd worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Het beste antwoord

nee dat kan niet wiet en hasj zijn zoizo niet verslavend er zijn wel mensen die het leven saai vinden zonder en er slecht van kunnen slapen als ze stoppen.maar echt verslavend is het niet.je kunt er wel erg stoned van worden omdat het effekt pas later komt zo na 30min tot een uur.omdat je niet weet hoe sterk de cake is neem je er makkelijk snel te veel van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel :D

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat dat heel erg aan jouw persoonlijke situatie ligt. Mensen raken niet snel lichamelijk verslaafd aan wiet, maar je kunt er wel geestelijk van afhankelijk worden.
Zit je lekker in je vel en wil je het een keer proberen? Dan zal het prima gaan. Maar voel je je niet lekker en gebruik je wiet als afleiding daarvan dan zou ik er niet aan beginnen.
Let op dat wiet vaak het gevoel wat je op dat moment hebt versterkt, dus ben je blij dan wordt je blijer, maar ben je verdrietig dan kun je ook verdrietiger worden!
En een laatste opmerking: gebruik pas als je 18+ bent. Dan mag je dat volgens de wet. En op jongere leeftijd starten verhoogt je kans op verslaving en hersenafwijkingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, dank je wel :D