Je antwoorden kun je niet zelf weghalen. Dat kan alleen door op de knop "Melden" te klikken die naast je eigen antwoord staat, en daarmee jouw antwoord te melden bij de moderatoren, met het verzoek jouw antwoord te verwijderen.

Je gesloten vragen kun je niet verwijderen - tenzij je ze op de hierboven beschreven manier meldt bij de moderatoren.

Je open vragen kun je verwijderen door op de knop "Verwijderen" te klikken die onder je vraag staat.

Op de gewone site en op de mobiele site van GV lukt dit allemaal prima. Of het ook lukt op de uiterst beperkte iPhone-app kan ik je niet vertellen.

Je kunt ook de moderatoren vragen jouw account op te heffen. Dan blijft alles wat je hebt geschreven nog gewoon staan, maar kan niemand dat meer aan jou koppelen.

Toegevoegd na 28 minuten:

Correctie - met dank aan escape:

Zolang een vraag nog openstaat, kun je zelf je antwoord op die vraag verwijderen door op de knop "Verwijderen" te klikken die onder jouw antwoord staat.

Dit kan wel vanaf de gewone site en de mobiele site, maar niet vanaf de iPhone.
Cryofiel
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Huh? Zolang de vragen openstaan kun je zelf je vragen en je antwoorden verwijderen. Alleen niet vanaf een Iphone :) (reacties kun je nooit zelf verwijderen)
Cryofiel
13 jaar geleden
Je hebt gelijk - ik heb mijn antwoord aangepast. Dank voor de correctie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ een beter antwoord dan de mijne

Andere antwoorden (1)

Eigenlijk kunnen ze niet helemaal weggehaald worden. Maar door je account te laten weghalen van GV wordt je avatar en gebruikersnaam verwijderd waardoor de vragen die je gesteld hebt en antwoorden die je gegeven hebt worden weergegeven als 'anoniem'.

Ze zijn dan niet meer aan jou te koppelen.