Naald bak inkt en gewoon beginnen met prikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel oefenen met tekenen en schilderen, tekeningen na maken en uit je zelf. Als je dat kan en je hebt genoeg mooie kunstwerken ( in een bepaalde stijl) kan je solliciteren bij een tattooshop. Tevens lijkt het me ook niet onverstandig om vaak langs een tattoo shop te gaan en dan intresse tonen en mee kijken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is best moeilijk om er tussen te raken in het tattoowereldje hoor, run zelf nu 4 jaar m'n eigen shop... Ik adviseer om te beginnen met een machine die je erges op marktplaats koopt...er zijn genoeg prul sites die die goedkope oefendingen verkopen. Daarmee kun je dan oefenen op varkenshuiden oid... Kun je gewoon bij de slager halen;) oefen nooit op mensen!! Ga bij wat shops langs en vraag wat info;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee mikelicious. Kan je mij dan wat informatie geven over wat voor spullen ik moet aanschaffen. Ik weer bijv niet welke inkt goed is en welke machine goed is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de machines voor beginners maakt t toch niet veel uit want ze zijn niet voor het echte werk zegmaar... Inkt kun je gold ink,mom's,skin candy etc proberen, met deze inkten werk ik ook onder andere.