Wat neem je mee tijdens het uitgaan en waar zet je je spullen?

Ik ga vanavond uit maar wil een tasje meenemen met portemonnee telefoon en wat makeup meenemen maar ben bang dat het gestolen wordt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.7K

Antwoorden (3)

Ligt eraan waar je heen gaat, ga je naar een kroeg dan houdt je dat gewoon bij je.
In een disco zijn, in mijn tijd, wel kluisjes, en het sleuteltje doe je in je bh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo min mogenlijk meenemen.ik doe geld altijd los in mijn zak of bh:p telefoon in laars en make up neem ik echt niet mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker een klein tasje mee nemen en bij de dragen..op straat laat je je tas toch ook niet ergens liggen als je gaat winkelen dus neem 'm gewoon mee en draag 'm bij je..