Als blijkt dat al mijn inspanningen nergens toe leiden, en mijn leven er niet gemakkelijker of leuker op maken.

Je moet investeren in dingen waarvan je verwacht dat ze meer waard worden. Als je je realiseert dat je investeert in iets dat alleen maar verder keldert, en waar je geen plezier aan beleeft, kun je beter de moed opgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Als ik zeker weet dat het nergens toe lijdt, dan geef ik de moed op... Maar niet eerder en ook niet later dan dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een afweging. Je kijkt hoe groot de kans reëel gezien is dat het je nog lukt, en de mate waarin het belangrijk voor je is. Hoe belangrijker het is, hoe kleiner die kans mag zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu niet. Dan niet. En nooit niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als de artsen dat ook hebben gedaan, na een second opinion.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!
Zodra de inzet de opbrengst dreigt te overtreffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord!
Als ik te lang alles op een rijtje heb, valt de machine toch een beetje in slaap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het onmogelijk gaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik hier vragen stel , en ze worden binnen 3 minuten verwijderd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer ik na veel geduld en inzet moedeloos ben en geen energie meer over heb. Als ik merk dat de energie die ik ergens insteek ten koste gaat van mijzelf, of iemand anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het te vaak heb moeten doen. Als het gewoon echt niet meer gaat, dan geef ik de moed op.