Niet willen luisteren naar een ander, maar wel eisen dat jij naar die persoon luistert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als ik iets vraag, en er wordt om gelogen.
Als ik er dan later achter kom, ben ik witheet - iedereen die mij kent weet, dat ik elke waarheid aan kan, ook al is die niet leuk om te horen. Maar het gebrek aan vertrouwen in mij als waarheidontvanger gecombineerd met het vertrouwen van mij dat een deuk krijgt, is too much.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand expres een gat in mij schiet. Dat vind ik nou echt niet kunnen. Daar kan ik af en toe zó boos om worden. Gelukkig is het nog nooit gebeurd.

Maar ook als iemand mij beticht van dingen die ik niet heb gedaan, terwijl diegene ook best wel weet dat ik dat soort dingen niet doe.
Of als je iemand iets toevertrouwt, en diegene vertelt meteen alles door. Kan ik echt woedend van worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Als iemand expres een gat in mij schiet." Aparte uitspraak..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja toch? Ik vind het een hele mooie zin. En grammaticaal helemaal correct. En zo niet, dan toch. Ik vond het wel een leuke zin eigenlijk. ^^
onrespectvol gedrag of als diegene denkt dat die meer is dan een ander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liegen, bedriegen, achterbaks zijn etc. Oneerlijk zijn vind ik zó niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dis-respect is een lastige voor mij... Dan kan ik wel eens even moeten slikken... Maar ik accepteer het dan weer wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand de hele tijd aan je gaat zitten zonder dat je dat wil, dat vind ik verschrikkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Matennaaierij.
(doet me denken aan de vraag hier van een tijd geleden:
Zou je iemand verraden?)
14 jaar geleden
Leugens, bedrog en me opzettelijk verdriet doen.