Word je van de pil nou dik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt per meisje er vanaf

Antwoorden (4)

Gemiddeld 2 kilo erbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan welke pil je hebt met de hoeveelheid hormonen wat er in zit..
Met een zware pil hou je meer vocht op en daardoor wordt je dikker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor...het ligt gewoon aan je lichaam..voordat ik aan de pil ging was ik altijd heel mager..maar door de hormonen die in de pil
Zitten is heel mijn lichaam veranderd..op een andere manier gaan werken zeg maar..kan nu niet meer alles snoepen wat ik wil en moet goed bewegen om op gezond gewicht te blijven, ander word ik dikker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kwam er 3 kilo van aan maar toen ik er mee stopte waren ze er ook weer zo af maar ik weet niet of dat nu nog zo is want dat is al 15 jaar geleden dat ik er mee gestopt ben