Hoe komt het dat ik zo elektrisch geladen ben en overal stroom van krijg? Valt hier iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ja ontlaad jezelf door een kachelbuis aan te raken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens andere schoenen. Of andere sokken in je schoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De stroom is een gevolg van opgebouwde statische electriciteit en die ontstaat vooral bij droge lucht (omdat vochtige lucht stroom beter geleid). Koude lucht is Vaak droog, zodat vooral in de winter dit een probleem kan zijn. Een oplossing die je kunt proberen is een bakje water aan de verwarming hangen of de lucht op een andere manier vochtig maken (verdampers bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat paulost zegt! Heb ik ook gehad met mijn vloerbedekking thuis! Veel waterbakkeb aan de verwarming hangen!