Weet er iemand een groot klassehotel in België waar 50 personen kunnen slapen, goed eten, vergaderen en max. 100 km van Brussel ?

De klassehotels waar je met 50 mensen goed kunt eten en slapen zijn beperkt. Het zou niet in een druk centrum mogen liggen maar eerder relax ergens in de natuur of zo.

13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

http://www.aubergedelaferme.com/index2.php?m=auberge_de_la_ferme_nl-11

Misschien is dit iets!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubia
13 jaar geleden
Dank je maar het moeten minstens vier sterrenhotels zijn.
Hilton in Antwerpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubia
13 jaar geleden
Dank je maar het moet meer op een rustige plaats gelegen zijn, niet in een centrum maar aan een meer.
Een of ander kasteeltje of zo.