Waarom krijgen de vragen met betrekking tot GV zo vaak de beoordeling ' Goeie Vraag ' ?

Is dit alleen omdat het 'ons' allemaal aangaat of weet iemand een andere verklaring?

Ze gaan altijd over duimpjes, nieuwe toepassingen of het verwijderbeleid. Niet echt super interessant in mijn optiek.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dit een slechte vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het ook.. Ik beken.

Antwoorden (7)

Die vraag speelt een thuiswedstrijd... En dan tellen de gescoorde punten van de tegenpartij dubbel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen houdt zich bezig met GV of heeft er een mening over.

Overigens slaan niet alle vragen aan hoor, maar je weet dat je een paar punten krijgt als je zo'n vraag stelt.

Ook deze zal dus wel aanslaan:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja of men vind het echt een goeie vraag of men is net als ik af en toe motorisch gestoord, waardoor we per ongeluk op Goeie vraag klikken terwijl we eigenlijk een reactie willen geven (gebeurt mij gemiddeld nog steeds 1x per dag... wat wel een verbetering is tov het begin :P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebeurt mij ook eens per week of zo.
Meestal zijn het vragen die ze zelf ook graag gesteld zouden hebben, of net op het punt stonden deze vraag te stellen, dus denken ze": goeie vraag, en drukken ze als bevestiging dat ze dat ook vinden.
Gaat met jouw vraag ook goed zie ik!
Puntjes!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik druk altijd goeievraag in, omdat het niet ondenkbaar is dat deze vraag gewist wordt, zo speel ik een punt voor de moeite en als compensatie van het wissen. Tevens geef ik ook vaak (ALLE) beantwoorders een puntje. Om het begrijpbaar te maken: Dwangneurose.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef vragen (tenzij per vergissing: zie antwoord C4th) een duimpje als ik denk dat ze mensen aan het denken zouden kunnen zetten. Helaas gebeurt dat laatste zelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we met zijn allen niet zomaar alle regeltjes aanvaarden en erg kritisch ingesteld zijn en blijven.Ze dragen iid weinig toe tot een verruiming van de interesses.