Ik krijg mijn dwerg muisjes niet tam..

Ik heb 3 dwerg muisjes, en ik krijg ze maar niet tam, als ik de kamer in kom schieten ze weg.
en als ik ze wil hanteren vliegen ze ook weg, dan moet ik ze bij de staart vast pakken (ja dat doe ik op de goede manier)
om ze vast te kunnen houden, ze komen maar niet maar me toen.
ik leg mijn hand wel is een paar minuten in de kooi maar dan komen ze een paar stapjes naar me toe, en als ik geluk heb snuft een van de 3 aan mijn hand, maar dan naaien ze er weer uit..

heeft iemand tips voor mij???
zodat ze naar me toe komen en alles?

xx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Veel aaien en ze absoluut niet bang maken. Je moet vertrouwen winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja leg wat voedsel op je hand en laat er 1 op je hand en aai hem zacht miss is hij nog een beetje bang en moet je hem laten zien dat hij niet bang hoeft te zijn voor jou