Hoe is het nafluiten ontstaan?

je weet wel: ffiet fieuw!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb geen idee, maar mooi uitgetypt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor ffiet fieuw! krijg je van mij een puntje, want ik begreep het meteen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de ffiet fieuw... heel duidelijk...

Het beste antwoord

Toen de vrouwen zich eraan begonnen te ergeren, konden de mannen het niet meer weerstaan...

Zo is het ontstaan...

Maar ik vind het een aanfluiting...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat het al eerder bestond maar dat er later een betekenis aan verbonden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is maar een vorm van aandacht vragen. Dit kan met fluiten, roepen, kreunen, van je stoel vallen, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ffiet fieuw ontstond toen men nog niet wist dat je ook mocht sissen of hoeah kon roepen.