Wat is een goed ontbijt, lunch en dinner tijdens je dieet? Ik wil vet verliezen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Lunch en ontbijt uit volkorencrackers met 30+ kaas is 1 variant. Natuurlijk zijn er meer varianten.

Ontbijten met magere yoghurt 250 ml en 1 beschuit met kaas of aardbijenschijfjes. 1 volkorenboterham tussen de middag met een appel en banaanenschijfjes.

Wou er noiot aan beginnen maar wil in de aankomende 2.5 week mijzelf klaarmaken voor de zomer. Daarom ben ik met mijn familie mee gaan doen aan Sonja bakker.

Ik heb het niet per definitie nodig, maar beetje gezond eten voor de zomer...no problemo lijtk me :P!