Hoe werkt het precies met tunnels in je oren?

Ik zit eraan te denken om tunnels te laten zetten, maar hoe werkt dat precies? En heb je gelijk tunnels of moet je echt heel lang oprekken enzo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb zelf 2 x 22,5mm en ik moet zeggen dat ik heel blij ben met het resultaat. En het moet je zeker staan. Ik heb ze tevens zelf gezet in ong 6weken voor 1, dit heb ik gedaan omdat ik zelf geen fan ben van geel en vochtig spul in me oor ( ja het kan ontsteken ) Ik raad je aan om gewoon goed rond te kijken, en alloverpiercings.com is zeker een goede site! Je hebt het over laten zetten; ik zeg doe het zelf onder een hete douche met vasiline en doe min. 1mm op de dag en dan heb je binnen noodtime tunnels! Succes!

Je zult echt de gaatjes op moeten rekken, hiervoor zijn er speciale peircings op de markt. Voor meer info en artikelen: alloverpiercings.nl

ik had zelf tunnels maar je moet traag oprekken, ik zeg je wel je krijgt er uiteindelijk spijt van, ik had 16mm en godzeidank gingen ze dicht, eerlijkwaar neem het niet

Je zit dus te denken om tunnels te zetten. Allereerst zal ik heeel veel kennis erover opdoen, want als je zelfs die vragen nog hebt, dan weet je niet genoeg. Om toch even antwoord te geven: stretchen gebeurd niet zo 1-2-3. Het is een lange proces(tenminste ligt eraan hoeveel mm je einddoel is) en je moet ermee uitkijken, want als je te snel groter gaat, verpest het je oor. Als je begint, zal dat nog een klein gaatje zijn, als het goed is, niet bij iedereen! , kan je na ongeveer een maand een mm groter gaan. Nouja op internet is vast veel over te vinden, en vraag veel info in de piercingsshop enzo

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100