Wat te doen voor iemand die net zijn kind heeft verloren?

Ik hoor net dat vrienden van ons hun 6 maanden oude dochtertje is overleden. Ze was vanaf het begin af aan al ziek. Haar organen groeiden sneller dan haar
Lichaam. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Probeer haar te troosten dat is altijd het beste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer er zoveel mogelijk voor diegene te zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er vooral voor ze zijn, en aangeven dat je geen idee hebt wat je er nu mee moet. Leg ze uit dat je er voor ze bent, en maak dat nauurlijk ook waar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur ze een lieve e-mail met het bericht dat je er altijd voor ze bent als ze behoefte hebben om te praten. Zo geef je ze de kans om te praten als ze willen, maar kunnen ze ook zelf besluiten dat ze niet willen praten. Dring je vooral niet aan ze op, misschien willen ze dit in hun eentje verwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er voor die persoon zijn.
En een cadeautje geven.
Vaak opbezoek enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ook een kind kwijt en het beste wat je voor hun kan doen is laten zien dat je er voor hun bent. Maar geen overdreven gedoe! Dat is echt irritant.