Benidorm Bastards '' andere taal

Dus ik zoek het programma Benidorm Bastards in een andere taal ik wil heel graag die van Noord-Korea vinden ♥ Maar als je diie van Duitsland of een ander land weet mag je het ook zeggen ik weet geen raad meer ....Ik vind het echt niiiet !!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het 2BE-programma In Belgie Benidorm Bastards, waarin oudjes jongeren voor de gek houden, komt in tien landen op tv. Nederland, Duitsland, Griekenland, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Frankrijk. De landen waar een lokale versie van de Benidorm Bastards op televisie zal komen, is lang. Bovendien wordt in Finland de Vlaamse versie integraal uitgezonden, en wordt in Australië en Nieuw Zeeland een proefaflevering gemaakt, waarna mogelijk nog een reeks volgt. Andere landen, zoals Spanje, Italië of Hongarije, namen een optie en wachten af. Heb dus geen versie van noord-korea gevonden momenteel. Als je Benidorm Bastards in type in Google en dan op video's drukt heb je dus alle filmpjes over heel de wereld dus indien je specifiek zoekt per land kan dit ook dan neem je bijvoorbeeld www.google.de of www.google.be enz ....op die manier vind je ook snel filmpjes van in andere landen niet vergeten op video's te drukken dan pas te zoeken.