Mijn vader keurt mijn relatie af omdat hij 36 is en ik 2. Ook is hij net gescheiden voor mij er heeft hij 3 kids. Wat doen ik met mijn pa?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Als jullie echt verliefd zijn, zou jij je vader daarvan moeten overtuigen. Maar bedenk zelf eerst of dit is wat je wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 jaar is ook best jong. Maar omdat je ook al kunt typen, en waarschijnlijk ook op Hyves etc zit, ben je natuurlijk volwassen genoeg!!
Problem solved (dat was Engels)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Papa heeft altijd gelijk dump die midlife crisis looser meeste van die relaties zijn tijdelijk en waardeloos en eh ik ben ook 35 geloof mij alhoewel ik weet dat de liefde blind is + 3 kinderen neee gewoon afstand dat is alles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat je erover moet nadenken. Wil jij echt met een veel oudere man? Hij heeft zijn vrouw verlaten voor jou maar zal hij jou straks ook verlaten voor een ander meid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je realiseren dat jij nooit zijn nummer 1 zal zijn. Dat zijn zijn kindjes namelijk, als het goed is... Bovendien zal zijn ex altijd invloed uitoefenen op jullie jullie leven... (doordat er altijd overlegt en gezorgd moet worden voor de kinderen..) je kan dus niet zomaar besluiten dat je op vakantie gaat, een weekendergert of verhuizen...
Als jouw vriend zegt dat dat niet geval is, kun je nadenken over je eigen toekomst met hem en eventueel jullie kindjes.. Stel dat jullie dan uitelkaar gaan...? Wil je zo'n vader voor jouw kinderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vader is waarschijnlijk bezorgd en dat kun je hem denk ik niet kwalijk nemen. (Mijn vader was dat in ieder geval wel toen ik met mijn 11 jaar oudere vriend binnen kwam, maar ik was toen 26)

Wat je jezelf misschien wel moet bedenken, is dat jij in een andere fase van je leven zit dan hij en jij misschien nog wel dingen wilt, die hij misschien niet ziet zitten (denk aan kinderen, veel reizen etc.).
Daarnaast krijg je meteen te maken met 3 kinderen (van redelijk jonge leeftijd vermoed ik).
De kinderen krijgen niet alleen een scheiding die ze moeten verwerken, maar ook meteen een nieuwe partner bij hun vader.

Antwoorden op dit soort vragen zijn sowieso moeilijk omdat elke persoon en elke situatie anders is, maar als het voor jou heel goed voelt, mag je best je gevoel volgen.
Mensen die tegen zijn, hebben vaak wel het beste met je voor (maar dat kun je aan de hand van de persoon zelf wel inschatten denk ik), dus het kan vaak geen kwaad om ze in ieder geval aan te horen ;-)
En bij mijn vader hielp het juist door er met hem over te praten en hij zag op een gegeven moment wel dat het goed zat, maar het is wel een relatie met een andere lading dan wanneer je allebei single bent zonder kinderen.

Jij moet dus eigenlijk eerst voor jezelf bepalen of je hier tijd en moeite in wilt steken en met iemand van je eigen leeftijd kan het ook misgaan, dus als jij er zelf met hart en ziel voor gaat, ziet je vader dat waarschijnlijk ook aan je.