Je gaat in bed liggen, met lichten uit, en je sluit je ogen... Als het niet lukt dan ben je dus nog niet moe en dan blijf je dus wakker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
YouTube rustige muziek en ogen dicht...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kopje warme melk nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lange tijd bejeweled spelen en dan wordt je wel slaperig. Je kunt ook gaan lezen, uit een boek, dat vind ik vermoeiend. Voor volgende keren: zorg dat je bed op de juiste plaats in je kamer staat, hier kun je meer over vinden op internet. Zorg voor voldoende ventilatie in de ruimte en doe alleen slapen in je bed. Geen tv kijken of dingen, want dan associeer je je bed niet of minder met slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm.. Dat klinkt wel slim. Haha
Schaapjes tellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe ademoefeningen
je ligt al
vijf tellen inademen
drie tellen vasthouden
zes tellen uitademen
voor je het weet slaap je...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
In ieder geval niet door hier een vraag te stellen :-) Je moet gewoon je ogen dicht doen dan komt het vanzelf! Nighty!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
True, true
Whiskey werkt ook goed :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahah
Niet met je iPod, iPone of iPad spelen is een goed begin. Verder helpt het door op tijd naar bed te gaan en niet meer dan 8 uur te slapen per nacht. En NA 21:00 niets meer te eten. Sccs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voot ete
veel warme melk drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ledematen 'wegdenken', te beginnen met je voeten, tot je uiteindelijk bij je ogen terecht komt. Dit werkt heel ontspannend, en dan val je zo in slaap.