is een piercing boven in je oor slecht? krijg je daar een aardappeloor ofzo van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Bestaat er zoiets als een aardappeloor??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piercing is lelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zeggen van wel.. Omdat het kraakbeen is maar als je het bij een juwelier of piercing schop doet is er niks aan de hand! Die doen het dagelijks! Ik heb er ook 1 gehad..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik heb het ook. Het kan wel een beetje gaan ontsteken als
Je het niet goed verzorgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet een bloemkool-oor! En het is kraakbeen, dus het kan! Maar ik heb er 1 in het kraakbeen in het bolletje van het oor. Nergens last van