Ja ze zijn toch allemaal het zelfde. Corrupte bende daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om Egypte nog enigszins bestuurbaar te houden. Gaat hij weg, dan vervalt het land tijdelijk in chaos. (Ik vind overigens dat hij moet vertrekken hoor.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestuurbaar? Het land zal zo blijven zoals het nu is tot hij vertrekt. Israel en mubarak kunnen het niet erkennen maar wij hebben gewonnen. Met wij bedoel ik de pro democraten
Deze dictator is een moordenaar van zijn eigen volk. De oorlog is in werkelijkheid anders, het gaat om de veiligheid van israel. Deze man is altijd al een spion van israel geweest en voor de veiligheid van israel is hij bereid zijn eigen volk in het vuur te gooien. En israel dat zogenaamd democratie wilt is bang voor democratie en steunt openlijm een dictator. Net zoals toen hamas de verkiezingen won en toen israel ook de kant koos van abbas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele! Als deze man beweert dat hij van zijn volk houd, dan moet hij naar ze luisteren,
Helaas is de macht hem naar zijn hoofd gestegen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hij is over zijn pensioen aan het onderhandelen, na 30 jaar dienst mag hij niets meenemen behalve de 70 miljard $.