Big Mac menu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smaakversterkers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mac Donalds. Big Mac! Domino's pizza 3 x per week! Uit school( of werk wat het ook is) een vette kroket
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vet, suiker, junkfood
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drink de frituurpan leeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koolhydraten en verzadigde vetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Patat + lekkr veel mayonaise.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel vet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou naar een diëtiste gaan, die kunnen je helpen met gewichtsverlies, maar ook als je op een gezonde manier wilt aankomen. Succes.
13 jaar geleden
Als je op een gezonde manier gewicht wilt aankomen, dan moet je juist niet baggervet junkfood gaan eten! In tegenstelling tot wat de meeste hier beweren!
Eet veel koolhydraten en volkoren producten. Dus veel pasta's (ook volkoren), bruine rijst, donkerbruine boterhammen. Gezonde vetten (onverzadigde) zijn wel heel goed. Dus vette vis zoals paling, haring en zalm eten.
Gebruik geen halfvolle producten meer, geen lightfrisdranken. Drink volle melk en probeer het aantal boterhammen dat je normaal eet uit te breiden.
Een diëtiste kan je helpen met nog meer tips en trucs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de apotheker kunt u speciale pillen krijgen om u aan te laten komen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vette dingen