Bestaan er middelen tegen dromen

M'n buurman droomt zoveel en dat wil die niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (6)

Dromenvanger :P
Nee, grapje.
Misschien praten met een psycholoog??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dromenvanger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder dromen, kunnen je hersenen alle gebeurtenissen niet verwerken en eventueel verwijderen.

Best een domme/rare vraag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is hier dom aan? Volgens jouw kykez. Is gewoon een normale vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee als hij zijn dromen onthoud, heeft hij waarschijnlijk te weinig gedroomd of niet goed en zou hij meer moeten dromen om het correct te kunnen verwerken of vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik blijf het een hele rare vraag vinden, ik vermoedde een onzinvraag, zoals zoveel hier. Desondanks heb ik het wel beantwoord ;)
Dromen zijn noodzakelijk, om alles wat je overdag meemaakt op te ruimen en te ordenen in je hoofd.
De meeste dromen onthoud je niet, maar misschien wordt je buurman wakker terwijl hij nog in een droomfase is. Dan zou hij moeten zorgen dat hij beter slaapt (korter of langer slapen bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg tegen hem, als die niets zou dromen en alleen maa zwart zou zien, zou hij pyschisch gestoord worden.
Hij mag god bedanken dat ie kan dromen.
Er zijnn mensen die kunnen bijna nooit slapen