Zonder na te denken je leider of het "schaap" dat voor je loopt, volgen.
Antoni
14 jaar geleden
Als de leider in de sloot springt, dan doet de rest 't ook.
Zie: sekte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het organiseren van een: algehele schapensamenzwering, behoort tot het schapengedrag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schapengedrag is toch dat je ook "beehhh!" roept als je iets wel lekker vind?
Dus een soort depressief gedrag waarbij nooit iets goed gedaan kan worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Religie is schapengedrag... Zei Jezus niet als er een schaap over de dam is, volgen er meer?

Ik ken geen enkel mens dat zich niet schuldig maakt aan schapengedrag... Geen enkel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon nederlanders blijven sturen naar het songfestival.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezellig achter elkaar aansjokken, verstand op nul en vooral niet buiten de groep vallen. Want dan zijn we het zwarte schaap.